Lördag!

hoppas ni sovit gott (: jag och älsklingen sitter i soffan och tittar på rent hus, och sen ska jag äta lite lunch innan jag åker till gymmet. eller så går jag ut och går på en powerwalk, med tanke på det underbara vädret! (: vi ska åka och köpa ett nytt soffbord idag också. ett vitt högblankt. så skönt att bli av med det här stora vi har nu.

igår tittade jag på filmen the notebook, så himla bra. men jag grät ju så jag hulkade. haha. en riktigt bra kärlekshistoria. gick runt i lägenheten och satt upp små lappar överallt till älsklingen. med meningar som betyder mycket för oss. skrev ett mejl till honom och sen gick jag och la mig. somnade som en stock. så jag orkade inte lägga upp bilderna som jag sa igår. så nu kommer dom istället (:



 



Kommentarer
Postat av: madde

Tycker den här tavlan är grymt snygg, duktig du är :)

2009-05-03 @ 20:08:10
URL: http://alskadehem.blogg.se/
Postat av: Isabel

Gud vilken underbar tavla! :) Har du gjort den?

2009-12-10 @ 21:07:22
URL: http://isaabel.blogg.se/
Postat av: Pernilla

älskar verkligen dina plancher, man blir på bra humör bara av att läsa dem. vart kan man köpa denna?

2011-02-01 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback