myskväll

ligger i sängen under mitt mysiga duntäcke med datorn i knät och har radat upp med nya plaza interiör och nya topp hälsa! mina absoluta favorit tidningar! (: riktigt mysigt att komma i säng i tid, ligga och läsa, varva ner och få några extra timmars sömn! underbart!

väntar på min kärlek som snart är hemma igen, han kör hem sin syster som har varit här på middag, vi bjöd på thaimat och bananasplitt till efterätt. gott var det! fikade framför desperata husfruarna och hade det mysigt (:

dagen har varit jättebra! vi är så gott som klara hos mamma nu och det känns otroligt skönt att ha det gjort! har slängt en hel del. jag älskar att rensa, mår så mycket bättre av att ha det luftigt och bara ha det man använder hemma i skåpen! (:

planerar inför våran bröllopsdag, skulle vilja åka ner till österlen och ta in på något myspys hotell, äta gott och bara njuta av att ha varandra nära! ska kika på lite hotell snart tänkte jag (: ska bli så himla himla mysigt! vi firar ju allt på samma dag. våran dag den 6 juni. 1 år som gifta, 2 år som förlovade och 3 år som par. och jag blir bara kärare och kärare för varje dag som går <3 min fina underbara alexander. vad vore jag utan dig, va?! <3

ska kika lite på nätet och kolla favoritbloggarna, sen ska jag lusläsa topphälsa! har verkligen längtat efter det nya numret! (: snart kommer min älsklingen hem också, så då blir det kramar och pussar och sen sova!

hoppas ni haft en jättemysig kväll! (: puss&kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback