perlanliving

hello people! nu är jag hemma, och jag och hjärtat har ätit hemmagjord grönsakssoppa och hårdbrödmackor med ost, mums! (: proppmätt! håller på att vika tvätt och ska stoppa in en till maskin. ska ju till mysan imorgon och måste tvätta!

ikväll är det sista kvällen att beställa tavlan av mig, sen har jag "sålt" den till perlan.. hon har en webshop med massa inredningssaker och kommer ta in min plasch och sälja den för 150 kr.. plus frakten då (: så ni som vill köpa den billigare nu får passa på nu. sen kommer jag inte sälja den här någemer. känns skitkul att mina positiva tänka på saker kommer ut. för jag vet att hon når ut längre med sin shop än vad jag gör på min plutt blogg (; iof är ni runt 200 unika besökare här om dagen.. men ändå! så nu kommer den säljas på perlanliving. och ikväll ska jag spåna på fler tavlor så får vi se om dom tas in också (: besök sidan, det finns massa fina saker!

nu ska jag säga hej då till min älskling ): och sen packa min väska till mysan.

puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Men, gud vad roligt för dig gumman! Grattis :D





hoppas att allt är fint med dig!



<3 PUSS

2009-05-18 @ 18:30:54
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback