promenad

hej på er (: hoppas ni haft en bra söndag, och än är den ju inte slut (: det har varit en jättemysig dag hittills. vi åkte och åt brunch med alexanders föräldrar och hans syskon. riktigt lyxigt. och jag åt en av de godaste kräftcoctailsarna jag någonsin ätit, så himla gott! våfflor med grädde och sylt, fruktsallad, mackor med goda pålägg, juice och te, äggröra och bacon.. ja det fanns allt. så dit kommer jag och alex åka igen är vi vill lyxa till det (: sen åkte vi hem, åkte och tränade och sen åkte alex tillbaka till hans föräldrar och städade ur bilen, han är påväg hem nu och jag ska skriva en matlista så ska vi åka och veckohandla. älskar när kylen och frysen är fyllda (: lyx! varit ute i det fina vädret idag och inatt kommer jag nog sova som en stock (: ikväll blir det såklar myskväll med älsklingen! film, tända ljus och massa gos! en perfekt söndagskväll!

nu ska jag leta recept. ha det så bra, så hörs vi senare (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Erica

Ah det känns riktigt skönt om något att ha allt (stortsätt) klart när man flyttar in! Så man inte bor bland byggmassor och damm!



Vart har ni landställe här omkring då?

Ja men jättegärna! :D Jag är på! :D

2009-05-10 @ 20:07:51
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback