sunday!

och det har blivit lite ändrade planer. en gång i månaden.. ja ni vet, så får jag så jäkla ont i magen. och just idag har jag så ont så jag knappt kan stå på benen. det blev så när jag bytte till p-piller från p-stav. väldigt jobbigt. men vad göra?! bara ta det lugnt och vila typ! (: just nu sitter jag och äter två mackor med ost, dricker färskprässad apelsin juice och äter en mandarin. väntar på att mitt ägg ska bli klart också. sen får vi se vad dagen bjuder på. och vad jag orkar med. tur att det bara är såhär ibland. kanske ska pyssla lite med fotoramarna och korten osv. vi får se (: sundag = vilodag och det ska jag verkligen ha idag!

nu ska jag kolla mejlen och äta upp min frukost! ha en jättemysig söndag! (:

puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaa precis den du målat. Helt underbart snyggt tjejen :)



Hoppas magen blir bättre snart, vet hur du känner :(



Puss och kram

2009-05-03 @ 12:25:32
URL: http://mittnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback