god natt

va klockan blev mycket :o har kollat på film och ätit chops och godis, druckit cola (; riktigt lördagsmys alltså. var en obehaglig film, så får se hur bra det går att sova nu (: kvällen har varit bra iallafall. har varit hos mamma och vi har stått och hängt upp ljusslingor i hennes fönster! för imorgon är det ju första advent. så mysigt! älskar allt som har med julen att göra. bara gå ute och se allt mys med ljusbelysningar osv. det är ett lugn över hela stockholm. precis som det ska vara.

imorgon ska jag upp vid nio tiden, duscha, sminka mig och sen åker vi till farmor och farfar och umgås med dom. eventuellt så åker chris och andré med oss i bilen, mina små brorsor! var längesen vi sågs nu, så det blir kul (: sen ska jag och jimmy åka och fixa lite mer inredningsprylar osv. blir en lugn dag!

köpte faktiskt en julklapp idag också. till mamma. men mer ska det bli. vill åka till stan och handla lite också. gå och kika i NK's skyltfönster. mys!

ska ta och borsta tänderna nu och krypa ner i sängen. pyjmasen är redan på (: sov så jättegott nu, så hörs vi mer imorgon!

puss&kram fina ni <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback