Julklappar!

god dag vänner (: hoppas ni vaknade utvilade denna lördag och mår toppen! jag mår bättre. troligtvis bara en kombo av alkohol på middagen jag hade i torsdags med skaldjurssoppa (som förövrigt blev himla god) och vin. sitter och mumsar på en macka och har precis sminkat mig lite, ska och kika julklappar snart. får hoppas att jag orkar det. men det tror jag (: behöver ha lite miljöombyte känner jag!

det är så himla mysigt ute nu. julbelysningen börjar komma upp här och var och även hemma hos människor. jag börjar få liite julkänsla i kroppen, men inte alls som de andra åren. jag tror att tiden går för fort. för mig är det fortfarande höst i huvudet. men jag har bestämt mig för att poppa hela decembermånaden med massa mysiga aktiviteter, mamma är lika lyrisk hon (: blir massa bak såklart. och ja, ni vet allt som hör julen till i princip! funderade häromdagen när leilas jul börjar. ett program som jag verkligen inte vill missa. vet på ett ungefär vad jag ska inhandla idag iallafall. genomtänkta julklappar har alltid varit min refräng.

imorgon är det söndag och vi ska hem till min farmor och farfar på första advents firande, ska bli riktigt mysigt. var där förra julen också. nu blir det dock inget julbord som förra året, för det var närmare julafton, men mys med glögg, pepparkakor mm. ska bli jättetrevligt! (:

ska ta och äta upp min macka nu och sen klä på mig varma kläder och bege mig ut. en halvtimme eller så (: vi hörs lite senare. ha en toppen dag allihopa! puss&kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback