julmusik

sittero ch myser med en kopp te och lyssnar på julmusik. myskänsla i hela kroppen. är riktigt sugen på att pyssla och det ska jag göra i dagarna också. det gråa och trista vädret försvinner av alla mysiga julbelysningar runt omkring ute och lämnar efter sig en underbar känsla. julen är helt klart bästa årstiden på hela året. sa mysmänniskan nr ett (;

ska boka julbord, jag och hjärtat mitt ska gå. tror det blir på ett ställe där vi var med mormor och mamma förut. lugnt, stilla, mysigt och ingen hets alls. precis den känslan man letar efter. öppen spis och gammeldax. mys! fast det får bli närmare jul. känns lite väl tidigt nu (:

idag händer det inte mycket. mest bara mysa runt, skulle ev. till ikea. men orkar verkligen inte. så en dag med massa obestämt låter bra och det är precis det jag behöver. lugn och ro. vad ska ni hitta på idag? (:

vi hörs senare! puss&kram och ha en underbar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback