lyra

sista veckan på lyra nu. lite läskigt men jag är ju trots allt redo för det här, det har jag varit ett bra tag nu! ut i "riktiga" livet.

ska snart gå till bussen och åka hem till oss. sen blir det promenad och träning, ikväll husfruarna såklart och sen tänkte jag pyssla lite med en sak. sen blir det som sagt myspyskväll i kväll (: underbart!

nej nu ska jag promenera till bussen med musik i lurarna. ville bara sticka in och säga hej! (: ha en jättebra dag så hörs vi senare. puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag har följt din blogg ungefär ett år och är fullkomligt övertygad (utifrån ditt sätt på bloggen såklart) att du kommer att klara "det verkliga livet" galant" Det finns så många saker att sysselsätta sig med, om man känner att verklighetens vanor är tuffa. Och du har ju redan koll på plugg, pyssel och pojkvän (well, man!)



Jag tror att du klarar rubbet, men glöm inte att slänga upp kort på er lägenhet - jag älskar nämligen din känsla för inredning och detaljer.



Kram & puss från en trogen läsare!

2009-11-04 @ 01:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback