new moon

god morgon (: sov lite länge idag. men uj så skönt det var! behövdes verkligen. nu är jag laddad med massa energi för dagen idag. ska börja med att äta en god frukost, hade varit gott med risgrynsgröt, men det får vänta. vi ska åka och storhandla någon dag så (: julvört har vi hemma iallafall. sen blir det tillfixning osv. ska åka till bolagret och shoppa julstjärnor till fönstrena. vill ha vita i alla rum. sen ikväll blir det bio vid 21, new moon. verkligen längtat och dom som redan sett den säger att den är tillochmed snäppet bättre än första twilight filmen. annars brukar oftast tvåan vara sämre. såå. längtar! popcorn är ett måste! mums! (:

ska pyssla lite här hemma senare och sätta upp ljusslingan på balkongen. mysigt det kommer bli. idag är det jättemulet ute. kommer ihåg att det var snökaos förra året vid den här tiden. när jag och alexander var i thailand och solade på stranden, kunde ni här hemma knappt ta er fram på vägarna. får hoppas på att det blir snö här hemma i år också. helst till jul (;

ska duka fram lite frukost nu. så vi hörs senare idag! ha en jättebra dag nu. puss&kram (:





Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Hej mitt hjärtegull! Hur mår du? Jag saknar dig!

Och jag tänkte höra, om det finns någon övernattningsmöjlighet hos dig efter melissa horn-konserten? PUSS gumman <3

2009-11-25 @ 14:31:05
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback