tända ljus

sitter fortfarande i myskläder, inne i datorrummet och rensar bland massa bilder på datorn. massa skräp som bara ligger och tar plats, skönt att rensa upp lite (: jag mår inte alls bra idag. mår illa och är orolig i magen. så det fick bli en mysig hemma dag med katterna. alle är och lägger golv hos jimmy och jag tänkte fixa lite middag tills hans kommer hem. måste bara klura på vad jag ska laga! måste bli någonting enkelt. blir svag bara jag reser mig upp. men jag överlever :D

ska ta och slumra lite i soffan snart, göra ännu en kopp te, tända ljus och bara lägga mig under fleecefilten och mysa. vaknade imorse av att måns kröp ner under duntäcket med mig, brevid mig och låg skeden. mysigare kissemisse får man leta efter. helt underbar är han <3 så där låg vi och slumrade i någon timme innan jag gick upp och gjorde frukost.

ska försöka få i mig lite mat nu (: hörs senare. puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback