Boxning!

första kvällen på boxningen igen. gick där för ett antal år sen och det var lika jobbigt som jag kommer ihåg :p dyblöt på hela kroppen och det hettade om kinderna. ingen vila. en snabb paus för vatten, men som var det full rulle i nästan 1,5 timme. fyfan vilken bra träning boxning är! ni som vill få snygg kropp! börja! (: träning för hela kroppen och det höll jimmy med om. kul var det (: vi fikade i bilen hem med kladdkakemuffins som jag tog med mig och drack mer. gott. behövde socker, höll på att falla ihop i slutet. när vi skulle slutat kom en gubbe in och ropar "tio armhävningar utan knän, tio situps, tio upphopp" om och om igen. då tittade vi bara på varandra och flåsade. haha (:

nu är jag som sagt hemma igen. idag har jag faktiskt fått ihop ett cv, ska utveckla det sen, det här var bara en bas. ska ringa till alla mina gamla jobb och få alla papper osv. sen åkte jag in till stan. amie kunde inte ses, men det gjorde inget, hade pengar med mig för att kika julklappar (: och jag hittade fyra juklappar till älsklingen :D vi brukar köpa för mängder, men i år har vi verkligen bestämt att det blir mindre.. jag är bra på att handla på mig långt innan jul och förra året var jag uppe i nästan sex tusen i julklappar till bara alle.. galenskap jag vet. han var inte mycket bättre han kan jag säga :p men i år ska vi köpa för betydligt mindre (: önskar jag kunde skriva här vad jag hittat. riktigt nöjd iallafall! hittade precis det jag letade efter! och en sak var det 25% på (: perfekt! sen kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte hem och åt snabb middag och sen körde han mig till träningen där jag mötte upp jimmy!

nu ska jag hoppa in i duschen precis. trött som bara den är jag. men kan inte sova än (; vid nio ska jag möta upp söta connie vid videobutiken, godis ska inhandlas - mums! (det bästa med träningen måste väl vara att man kan unna sig godis :p) och sen går vi hit och kikar film. får be att hon petar på mig om jag skulle somna (;

ska ringa körskolan imorgon och höra om dom har en tid åt mig. sen börjar jag köra på riktigt på måndag!!

vi hörs senare! ha en jättemysig kväll nu! (: puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback