fredag och idol!

hej kära ni. nu är det äntligen fredag :D och då är det ju massa mys framför tv, sitter och tittar på idol med mamma just nu. massa tända ljus och smågodis i en skål. har fixat fötterna och smort in dom med skön pepparmintskräm från body shop och smort in nagelbanden med nagelbandskräm (: dom blir så fnasiga när det är kallt.

jag och älsklingen åt jättegod staaark thaimat. brann i munnen. men uj så gott (: dukade med dom stora gråa mateus tallrikarna och iittala vinglasen (: mysigt att även fast älsklingen jobbar kunna äta mysig middag tillsammans! sitta och prata och bara mysa! kärlek!!

tog en lugn dag och bara slappade. skulle följt med jimmy till stan, men det skulle blivit så stressigt. så jag stannade hemma. fixade lite, städade i badrummet. plockade i köket och damm och våttorkade alla ytor med ajax (: skönt att städa på fredagar tycker jag! lite extra då! sen dammsög baby när jag lagade middagen. så nu är det fin fint här hemma!

nu började idol igen! vi hörs sen. puss&kram och ha en jättemysig fredagskväll allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback