hemgjorda hamburgare

hej vänner. hur mår ni? jag mår toppen (om man bortser från förkylning osv) men man ska inte klaga! idag har jag varit på lyra en sväng och pratat med deras studievägledare, har mejlat komvux för i vår måste jag läsa matte i klassrum. hua. men det är bara att ta tag i. jag har alltid haft svårt för matte. sen åkte jag hem, och älsklingen kom och hämtade mig vid bussen. han var så snäll och körde mig till lyra på morgonen också <3 världens bästa! jag sprang in och handlade, ikväll blir det hemma gjorda hamburgare, mums! med cheddar ost och hamburgedressing och rödlök, tomat, sallad, gurka, ketchup och senap. gott! jag ska hoppa in i duschen nu och sen laga mat med darlingen och tända massa ljus och titta på catch and release, såg den för ett par år sen och den är riktigt fin och mysig. velat se den med alle ett bra tag nu, så ikväll <3

vi har mest myst här hemma, suttit och kramats och spelat gitarr i soffan. måns har legat och gosat i våra knän och så har vi lyssnat på massa joshua radin - mys på hög nivå.

nu ska vi ha myskväll! hoppas ni har det mysigt också (: puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback