It's all about you.

om ni bara visste hur synd jag tycker om min älskling. försöker så gott jag kan fixa lite mys här hemma nu. tänt all mysbelysning, ska snart börja med kvällens middag och så lyssnar vi på joshua rabin - har verkligen fastnat för hans musik. underbara låtar! sällan jag fastnar för massa låtar hos en artist. men hans låtar fick mig på fall helt enkelt. vi har verkligen tagit det lugnt idag och det behövs (: mysigt att sitta uppkrupna i soffan brevid varandra, kramas och titta på film. blir nog en till sen efter middagen skulle jag tro.

åh jag hoppas verkligen verkligen att killarna som ska hit och riva upp köket (vi har ju en vattenskada under golvet pga. diskmaskinen som gick sönder förut) och ställa in en fläckt. gör dom inte det snart så kommer vi aldrig hinna med köksrenoveringen innan jul. jag bara väägrar att ha ett renoveringskaos här under julmyset - nej nej. då får vi ta renoveringen i januari helt enkelt. julen handlar om att kunna mysa med sin älskling och familj och inte stå och andas byggdamm. isch :p vi får hålla tummarna helt enkelt. annars är det inte hela världen. går ju ändå inte att påverka, så varför ens älta (:

det här ska vi äta ikväll. kanske världens roligaste lördagsmiddag, men det är lätt och det sköter sig själv i ugnen (: så hinner jag vika lite tvätt och pyssla om sjuklingen <3

nej nu ska jag sätta fart med middagen, klockan börjar bli mycket och magen kurrar! vi hörs mer sen (: puss&kram och ha en jättemysig kväll allihopa <3

ps. marielle, drinken skrev jag om i inlägget. koka vatten, riv ingefär och sen i med gurkmeja. stod inga speciella mått (: men ta en ca 3 cm stor ingefära och kanske en tsk med gurkmeja i en vanligkopp med varmt vatten (: ds,



it's all about you. ingen har någonsin älskat mig så som du älskar mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback