klippning!

hej allihopa! hoppas att ni mår bra? (: jag sitter hemma hos jimmys kompis och hans flickvän som är frisör, så hon har precis klippt mig! blev jättebra. nu är luggen inklippt i håret och håret är lite uppklippt. blev jättenöjd! och nu sitter jimmy och blir klippt! jag sitter och kollar på filmen "klassfesten". ska åka hem efter det här. hem till min älskling! <3 saknar honom jättemycket nu och det ska bli skönt att bara ha myskväll med honom ikväll med middag, film, tända ljus och massa gos och kramar <3 längtar!

dagen har varit bra, vi gick upp vid tip tiden, åt frukost och sen gjorde vi oss iordning och åkte till kungens kurva och har sprungit runt på inrednings huset bo:x, mio och finn soffan. jimmy har köpt en exakt likadan soffa som vi har samma tyg och samma ben osv :D härligt! jag funderar på att lägga upp våran soffa på blocket, för enligt dom som jobbar i butiken där vi köpte den så hade flera av deras kunder som köpt likadan soffa sålt sin för mer än vad man köpte den för,. för att ingen orkar vänta på leveransen som är åtta veckor. och ev. köpa en likdan fast en ljuuuusgrå (: hade väl varit himla fint va? (:

ska ta och ringa baby nu. men vi hörs lite senare! (: puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback