mysig.

det har varit en mysig dag. en sån man vill skriva om här, men bestämmer sig för att tillbringa de sista minuterna på den här dagen i armarna på den man älskar mest av allt istället. filmen var verkligen lika bra och mysig som jag kommer ihåg. och sällskapet brevid mig i soffan har varit mer än wounderfull tonight!

johanna har hjälpt mig att lära mig en ny finess med systemkameran. ÅH jag vill att det ska vara imorgon NU! så jag kan springa ut i hösten och fota alla underbara löv. tack fina du för att du hjälpte mig!

nu ska jag som sagt, de sista minuterna ägna åt min bättre hälft. sov gott underbara ni och tack för idag <3

puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Ingen orsak gumman!

du hjälper mig mer än du tror och vet - så jag är bara glad att jag kan bidra och hjälpa med något tillbaka! <3 hoppas det går bra imorgon! annars så kan jag varmt rekommendera det där objektivet jag nämnde. :)



PUSS gumman <3

2009-10-20 @ 00:28:35
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback