myskväll.

god kväll vänner. känns som klockan är mer än åtta snart. jag är riktigt trött ikväll. mysigt med en hemmakväll (: varit ute och flängt så mycket på sista tiden, och då uppskattar man verkligen att sitta uppkrypen i soffan med tända ljus omkring sig, en kopp te, och en godispåse! idol börja snart och det ska jag se. sen när det är slut så ska jag ta ett bad och slappa vidare, kanske sätta mig och virka lite. köpte ju en bok för ett tag sen med mönster på amigurumi figurer (: sen ska jag titta på film! har massa filmer som jag inte sett än. och massa tidningar som jag inte hunnit läsa. så, ja jag har att göra och slipper nog bli uttråkad. bjuden på filmkväll hos en kompis också. men ja, trött som få ):

ska göra en kopp te nu till idol, så vi hörs sen! ha en jättemysig fredagskväll <3 puss&kram! (:

bild på nya hårfärgen; ser inte ett dugg rött ut på bilden, :o dock är det blött håret och ja, måste fixa en bättre bild så ni får se (: ser ut som ett eldhav ute i solen - i love it! sjuk och jäklig på bilden, bryr er inte om det (;





Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

älskade du, ditt hår ser verkligen fantastisk ut! hoppas du ber alex ta en bild på eldhavet någon gång när ni är ute i solen, för jag vill se det :D



PUSS <3

2009-10-03 @ 09:39:01
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback