natti natt!

god kväll (: nu är jag riktigt trött och jag vet någon mer som är det! alexander somnade i soffan vid halv tio och vaknade nyss. jag har kollat på idol, pratat på msn och bäddat rent i sängen. skönt att sjunka ner i en nybäddad säng om ett tag! ska läsa plaza interiör och gosa lite med alle innan sovdax!

imorgon tar vi sovmorgon och äter en god lördagsfrukost ihop! sen får vi se vad dagen bjuder på. hade jag varit helt frisk hade jag lätt åkt och tränat. jag och jimmy ska föresten börja på min gamla boxningsklubb, fy sjutton va skoj :D ska dit i veckan och träna. vet eftersom jag boxats innan att man dör lite. det är sån jäkla hård träning! men kul som bara den (:

nej nu ska jag avsluta här och väcka min darling (som somnade om igen..) haha (: och hoppa i säng! vi hörs mer imorgon! pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback