natti natt.

hej på er (: haft en bra lördagskväll? filmen vi såg var helt okej. gott med te iallafall och kramarna var ju himla mysigt också! :$ jag pratade just med jimmy på msn, och nu är han påväg hit. han ska sussa här i natt. vi ska ju till kungenskurva i morgon, blir mio, ikea och den svarta inredningsbyddnaden box! ska bli himla kul (: han sa att hans grannar festade och då sa jag att han kunde komma och sova här, så nu är han påväg! (: baby håller på att städa undan efter kvällens mys och jag ska gå och hjälpa honom nu! vi hörs imorgon allihopa! sov så gott!

puss&kram <3



alle är skäggig och jag är prickig av fräknar i hela fejset. får bara mer
och mer för varje år..! me like! (:



Kommentarer
Postat av: eeemmalinnea

allt bra med dig ? ♥

2009-10-25 @ 00:08:36
URL: http://eeemmalinnea.devote.se
Postat av: Petra

och båda superfina i randiga tröjor! ( ;

2009-10-25 @ 09:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback