nerbäddad.

god morgon allihopa! hoppas att ni sovit jättegott. vi somnade innan tolv i går och vaknade vid nio, skönt med mycket sömn, det behövs verkligen när man är sjuk. just nu ligger jag nerbäddad i sängen under mysiga duntäcket och knapprar på datorn. älsklingen är ute i köket och gör mysfrukost till oss <3 var och handlade innan när jag ändå skulle till apoteket, så då gick jag in och handlade. så nu står han i köket och gör smörgåsar bestående av frallor med milano salami, sallad, ost och tomat. sen varm chocklad med vispad grädde och juice till. gott gott. blir en mysig start på dagen alltså! (:

senare ska alexander åka till mamma och hjälpa henne med en sak, dom håller på att ombilda deras hus och samtidigt åker han och veckohandlar. funderar på ugnstekt kyckling (hel) ikväll med massa morötter och lök osv. det blir så gott och saftigt. och så ris till. mums! höstmat! medans han är iväg så ska jag lyssna på tredje ljudboken i twilight serien. älskar dom böckerna! så det blir mys under en filt med datorn och ljudboken, sen film osv. bara lugn och ro!

ska läsa lite bloggar nu, men vi hörs senare såklart! ha en jättemysig dag nu! och ta hand om er <3 puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Erica

Jaa! :D Den är så jäääkla snygg :D Stämmer den i storlekarna? Är den lite fodrad eller?

2009-10-14 @ 18:58:17
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback