onsdag!

just nu sitter jag i vårat mysiga vardagsrum i fåtöljen. älsklingen har tänt massa ljus och gjort te och jag ville bara skriva lite här innan vi sätter oss tillsammans i soffan och myser innan vi ska sova. varva ner lite. sen blir det läsning och kramar <3

kom nyss hem från jimmy. vi möttes upp och gick och mätte hans nya bostadsrätt. ska ju hjälpa till med renovering och inredning osv. i helgen ska vi ut på möbeljakt! ska bli kul (: sen åkte vi och handlade middagsmat, blev tacos! mums! åkte hem till honom, lagade mat och dukade i vardagsrummet och tittade på film! jättemysigt att få träffa honom igen efter så många år, lika avslappnat som alltid :D sen kom älsklingen upp och så var vi kvar en stund innan vi åkte hem. stannade på statoil och köpte lite frukost!

imorgon ska jag fika med tessan på dagen, sen på kvällen skulle jag och sofia gått ut och festat med några andra kompisar, men ingen har lust, så då blir det mysig fika istället (: sen myskväll med baby såklart.

nej nu ska jag umgås med honom <3 vi hörs imorgon! puss&kram och sov så jättegott (:





Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin bild på er! Ni passar bra ihop.

2009-10-24 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback