fredagsmys!

sitter i soffan med tända ljus omkring mig, lyssnar på when you love someone, den har gått på repeat här hemma hela dagen och jag älskar den verkligen. hans röst är riktigt mysig. är det någonting jag fastnar för när det gäller låtar så är det hesa röster och gitarrspelande! <3 ska titta på gray matters snart, och äta upp min tallrik med ostkaka, sylt och grädde som jag precis värmde i ugnen. fredagsmys!

har haft en jättemysig och bra dag. bara gjort det som fallit mig in, åt frukost med min hjärta framför tvn, satt under filten och kramades innan vi satt igång här hemma med matlagning och städning. blev hemmagjord broccolisoppa och knäckebröd med ost, gott! städade undan efter middagen och tvättade en maskin med svart tvätt. bäddat rent i sängen och tagit ett mysigt bad med badbomb från lush och tända ljus. peelade hela kroppen och filade fossingarna. hoppade i en rentvättad pyjamas och legat i soffan och läst, tittat på tv, datorn och bara myst massor. kelat med kissarna och pratat med alexander på telefon <3

imorgon är det lördag och jag ska till gymmet efter frukosten och sen hem och duscha, plugga och kanske ta en runda till stan och köpa lite kläder (: sovmorgon blir det också. skönt! jag behöver verkligen vara med mig själv just nu och inte göra någonting. slippa vara social, umgås och prata med människor som jag älskar mest av allt och bara njuta av att leva. älskar mitt liv! och älskar er som är i det. som jag alltid vill ha i det. ni är finast <3

nu blir det film och gos i soffan. vi hörs mer imorgon. ta hand om er <3 puss&kram.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback