hemma.

god morgon (: ska dock sova en stund till. är jättebakis idag ): usch, men mitt eget fel såklart. åkte och mötte en av mina killkompisar peter igår och massa andra kompisar. har verkligen haft hur kul som helst. dansat (läs hoppat och röjt) på dansgolvet, sjungit och druckit massa öl, pratat med massa människor och haft det jätteroligt!. jag svepte en drink innan jag åkte hemmifrån igår, blev lite för mycket vodka i och jag vart inte helt nykter.. men som sagt, riktigt roligt har vi haft :D åkte och åt hamburgare och sen tog jag en taxi hem till calle och sov över där. perfekt att han bor mitt i stan! och älsklingen kom och hämtade mig nu vid halv sju. ska ta och tvätta av sminket och hoppa i säng! ska bli skönt. inte sovit många timmar i natt.. kom hem till calle vid halv fyra.

tack för alla söta kommentarer om jackan! den är hur skön som helst. och doris, jag tycker den är varm.. kanske till och med en vinterjacka. (: glad för den iallafall!

vi hörs mer sen! söndag idag och det är plugg och slapp som står på schemat. skönt.

puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback