henna igen.

har precis fönat håret. nu blev hennan perfekt. jämnare osv (: nu är det bara att vänta ut hö lukten! sen så. blev en jättefin rödfärg, samma som innan, men mer glans i. lavvli. ska stoppa i linser och sminka mig och sen åker jag till stan, bio ikväll ju! mysigt! sen ska jag hem och plugga lite, fixa här hemma inför morgondagen och sova. har ingen aning om hur min födelsedag ser ut. jag som alltid brukar ha kontroll på allt. haa. det ska bli jättemysigt hur som helst! (:

nej, ska ta och fixa mig nu, vi hörs senare ikväll. ha en jättemysig tisdagskväll. puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

hjärtat!

söndag - tisdag är jag i sthlm ser det ut som! en fika? <3



PUSS

2009-09-08 @ 23:40:31
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback