henna.

hutter. sitter i underkläder och hennagegg i håret invirat i massa plastfolie (: tur att jag är ensam hemma. haha. ser inte klok ut vill jag lova. men men, ska hoppa in i duschen snart.. om 50 min iof, då har färgen suttit i två timmar. hoppas nu bara att det blir bra. men jag har aldrig varit feg för att pröva på nytt, och det är ju bara hår (!?) hjälp. hur som helst (: ska ta och kika lite på lyxfällan som börjar om tjugo minuter och göra en stor kopp te och tända ljus. mysigt! jag har enormt tråkigt ikväll. har varit bland folk de senaste veckorna, så en ensam kväll känns lite sådär.. men det är bara att göra det bästa av det och mysa ordentligt (: visst? har en msn-dejt med mysan senare också. nattuggla precis som jag. fast ikväll får det inte bli jättesent, imorgon ska jag upp och åka till lyra, gå på coachmöte och sen åker jag och möte upp mamma och fikar med henne. saknar henne verkligen. så det ska bli mysigt! sen på kvällen ska jag och cissi ut och flänga runt på något mysigt ställe i stan.. vi skulle höras senare och bestämma vart. blir nog någon drink, men mest bara mysa och prata och så (: vi har känt varandra sen dagis.

har haft så tråkigt att jag till och med släpade fram alexanders vikter och ställde mig och tränade i en timme. och lär få träningsvärk tills imorgon är jag rädd. men men. det gick en timme iallafall (;

ska ta och fixa mitt te nu och försöka hitta någonting jag kan sätta på mig. det här smular..

vi hörs senare! ha en jättemysig kväll nu <3 puss&kram!





innan geggan i håret..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback