höstkväll.

sitter och dricker en kopp te, måns sitter brevid mig och det är så himla mysigt att borra in ansiktet i hans mjuka päls. älskade misse. alexander sitter brevid mig vid sin dator och skriver rapporter till jobbet. han är duktig han! kvällen har varit jättemysig! mamma och morfar kom hit och åt. vi fick blommor och pengar till bio. så söta. det är så mysigt nu när det börjar bli mörkare ute på kvällarna, vi hade tänt massa levande ljus och mysbelysning när dom kom och morfar gick runt och berömde våran mysiga lägenhet. blev jätteglad såklart. trivs så bra här hemma! och nu när köket renoveras så kommer det ju bli ännu bättre. drygt en månad kvar. ska bli så roligt att renovera och få det ännu finare :D vi hade iallafall jättemysigt. åt helstekt fläskfilé med klyftpotatis, vitlökssmör, sallad och beasås. och kladdkaka med hallon och passionsfrukt till efterätt. satt och pratade och skrattade. min morfar är nog världens roligaste människa :P

ska ta och skriva ner helgen och veckan i kalendern nu och sen tvätta av sminket. så fruktansvärt trött i kväll. ögonlocken är tunga! krypa ner och sussa. fick hem plaza interiör idag. ska jag bläddra lite i (:

sov så jättegott sen! puss&kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback