morning!

tisdag och jag har precis ätit frukost, kan inte äta direkt när jag går upp, men nu så (: ska sätta mig och plugga strax, tills alexander vaknar vid tre tiden, sen ska jag inte plugga imorgon, inte på min födelsedag. då ska jag bara ha det mysigt (: sen hela torsdag och fredag får jag sitta med arbetet också. är nästan klar, men sen ska man ju gå igenom allt och kolla betygskreterierna osv.. jopp!

ikväll blir det bio! ska se den nya district 9! årets storfilm har jag hört. hoppas den är bra (: sen är det väl bara att åka hem och sova. ska fixa lite här hemma också. så det är fint tills imorgon! alle har tydligen massa planer och överaskningar.. spännande!

ska fortsätta plugga nu! ha en toppen dag så hörs vi senare! puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback