nerbäddad.

ligger nerbäddad under filt i soffan och tittar på tv. ska plugga snart och sen ska jag bada, fryser jättemycket. hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk. känner mig trött och konstig i kroppen. så det blir mysdag idag med andra ord. titta på massa filmer, virka och pyssla här hemma (: mysigt! får se hur jag gör ikväll, mår jag bättre så går jag ut med några vänner och inte, ja, då blir det hemmamys med film och sånt!

prövade en jättemysig väst i går på gina tricot, fanns inte i min stl, så jag funderar på att beställa hem den via deras hemsida istället.. hittar den inte på sidan bara :/ hm. får leta lite.

ska kika vidare på nätet, vi hörs om ett tag igen <3 puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback