pluggar!

sitter och pluggar just nu, har gjort det sen jag gick upp, och imorgon blir det plugga heela dagen lång också! skönt att få det klart (: sen är det helg, och då blir det kalas och sånt kul (:

sov riktigt gott i natt, men var jättetrött när klockan ringde. så jag snoozade i en timme. typiskt mig. alltid trött! ^^ ska hoppa in i duschen snart, fräscha till mig lite. har nog bestämt mig vad jag ska ha på mig ikväll. blir en svart tyllklänning med massa lager i kjolen och en korsett liknande topp. love it! fast jag är nog kär i alla mina klänningar.. så. ska packa lite saker också, sover över hos calle i natt och sen åker jag till lyra därifrån som jag ska vara på vid ett för coachmöte! sen åker jag som sagt hem och pluggar och umgås med gubben min (: så i kväll och imorgon blir det nog inte så mycket bloggande ): kanske bloggar lite hos calle, men hans internet har krånglat på sista tiden.. så vi får se!

ska fixa iordning här nu och komma igång! ha en toppen dag! så hörs vi! puss&kram kära ni. <3





Kommentarer
Postat av: Ullis

Grattis i efterskott! Vad fin du var i nya hårfärgen!

2009-09-10 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback