plugglördag.

hallå vänner. allt bra? jag är bakfull och det är ju helt enkelt inte så jätteroligt. hua. det var en jättemysig och trevlig kväll igår! mötte upp cissie (titta gumman, nu stavade jag ditt namn rätt) ^^ och så promenerade vi till kungsträgården och fick ett bord på fridays uteservering! precis under en värmelampa, så det var vart och skönt. fick ta av oss jackorna. beställde in varsinn gigantisk fruktdrink med krossad is. smakade jordgubb och glass. riktigt god. sen åt vi mat och satt och pratade till runt tio. ringde calle och åkte och mötte upp dom på en rockabilly krog mellan gamla stan och slussen. men stannade inte så länge. cissie hade en dejt, så jag och calle gick arm i arm hem till honom och sussade. han spelade gitarr och satt och sjöng medans jag tog av sminket och fixade mig. somnade runt ett, vaknade vid tre, fem, åtta och nio. orolig i magen som var arg. knorrade och ville ha mat. har bara legat utslagen på hans soffa idag och fick be honom att säga till mig att gå, och det var inte kul. satt och huttrade på tåget hem och mådde allmänt dåligt. gick in på ica och handlade frallor och lite pålägg och sen knatade jag hem. åt frukost med hjärtat och satt och pratade om gårkvällen, sen har vi städat lite här hemma (: ska sätta mig och plugga snart. ikväll ska jag bli klar med första delen av inlämningsuppgiften. sen kan jag kolla film, eller göra vad jag vill. inte bra att skjuta upp saker!

ska fixa med middagen, kasslergratäng idag. aldrig ätit. lät gott dock (:

hörs senare! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback