trött!

god kväll (: hoppas ni mår bra och har haft en bra kväll. bion var jättebra, bättre än vad jag trodde faktiskt. satt med uppspärrade ögon i 1 timme och 50 minuter och det är ju inte så bra med linser i (; ska bli skönt att plocka ut dom, för nu är jag jättetorr i ögonen. tvätta av sminket osv. skönt! har iallafall haft en jättemysig kväll. tack för ikväll! gick hem till calle efter bion och fick en födelsedagskram. han var trött och jag med så han betalade en taxi hem och nu sitter jag här hemma. lyssnar på musik och ska som sagt, komma i säng snart. funderar på att byta rent i sängen, men jag vet inte om jag orkar. brukar vara mysigt att vakna upp i en nybäddad säng på sin födelsedag. ska ta en macka också. är så sjukt seg, får bli ett glas med yoghurt.

fick ett paket idag av mysan. så spänd. jag blir som ett barn på min födelsedag. ska bli jättemysigt att få öppna paket imorgon.. mm! (: jag älskar att fylla år, sånt blir man aldrig för gammal för..!

en bild från ikväll. nu ska jag sussa. håller på att somna sittandes. (: puss&kram. och glöm inte gratta mig imorgon ;)





Kommentarer
Postat av: Pyrah

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag idag! Kram

2009-09-09 @ 08:20:47
Postat av: emily

Grattis på födelsedagen fanny :) hoppas att du får en underbar dag ^^

2009-09-09 @ 09:41:40
Postat av: Hanna

Grattis! Välkommen till 24-års gänget nu då;-)

2009-09-09 @ 09:45:35
URL: http://greenrealm.se
Postat av: Sandra

Stort grattis på din födelsedag fina du :) Väntar med spänning på vad du får vara med om denna dag. Snart MÅSTE vi ses, har tänkt på det mycket. Puss och kram

2009-09-09 @ 10:27:34
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Johanna

ÅH! GRATTIS hjärtat <3<3!



jag mår helt okej. :) mår du bra?



PUSS

2009-09-09 @ 10:40:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Felitchia

Grattis på födelsedagen :)

2009-09-09 @ 11:56:40
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback