coachmöte

hej allihopa! hoppas ni mår bra! riktigt dött väder i stockholm idag, känns som england som alle sa när vi åkte till bauhaus. hua. grått, kallt, duggar och ja, allmänt grått och trist! pörfekt med mysdag inne, eller hur! (: tända ljus, ett varmt skumbad och äta god middag! ikväll blir det restaurang! jag ska snart hem och göra mig iordning för stan, just nu är jag på lyra har haft coachmöte i 1,5 timme. skönt att prata och skönt att dom inte släpper en helt och hållet, det är uppföljningsamtal några ggr och det känns riktigt bra <3 (:

det gick bra på jobbet igår. vi hade mysigt som vanligt, lekte, åt middag, busade, myste, och läggningen gick galant, tror hon aldrig varit så lätt som hon är nu (: hon börjar bli stora tjejen och jag är så himla glad att vi fått sån nära relation. hon sjöng för mig innan hon skulle sova "jag äääälskar dig, jag är kääär i dig" haha. hon är en liten snuttis! hon kallar sin snuttefilt för det och så pekar hon på sig själv och säger "jag är din snuttis fanny" tss. sen när hon somnar la jag mig i soffan, gjorde en kopp grönt ekologiskt chaite, tände ljus, tittade på "sveriges fulaste hem" och "lyxfällan" sen blev det läsning och bara avkoppling! sen kom alle och hämtade mig och vi åkte hem, tittade på 2½ men och åt lite mat. fikade och myste runt i lägenheten. sen sussa!

nu måste jag gå till tåget! vi hörs senare (: ha en mysig fredag nu! pusspuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback