frisk!

hej allihopa! hoppas ni mår bra. ni anar inte hur glad jag är över att vara frisk. har inte kutat på toaletten sen igår kväll och ja, vad ska jag säga. man uppskattar det verkligen. idag blir det riktig mysdag här hemma, jag och nadia ska titta på film, äta thaimat på thairestaurangen här, får bli någonting milt för mig. och bara mysa (: vera och lucifer sov på mina ben och fötter hela natten, så en timme på spikmattan blir bra ^^ har inte kunnat röra mig så mycket i natt.

uppdatering om köket: tak, väggar är målade ju och hela golvet är lagt (fått bilder och det är SÅ fint) sen har han monterat ihop fyra skåp som ska upp på väggen, ett laserpass är köpt så det blir rakt och fint. min make är en pedant ut i fingerspetsarna precis som jag. ni skulle sett utsågningarna för rören till elementet. jag har alla bilder på mobilen, från riviningsdagen till nu och ni ska få se allt sen (:

ska ta och lägga lite rouge på kinderna och sen knata till mcdonalds, ska köpa en fiskburgare, är riktigt sugen på det! mums! och sen som sagt thaimat ikväll. ska bli supermys :D

vi hörs sen. ha en jättemysig dag nu. massa varma kramar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback