home

inne i värmen, från regn och rusk. lika mysig varje gång. jag älskar sånt här väder! uppskattar iof alla väder, men visst är det mysigt att sitta och värma händerna på en kopp te och titta på massa levande ljus. love life! ska snart ta en svalkande dusch, det är ganska varmt här hemma. puh. sen blir det film mys <3 och sova! imorgon ska jag in till stan och kika runt! och sen möter jag upp alexander i sollentuna, åker till kista, byter mina converse som piper som en annan fågelunge när man går, haha. och sen ska vi gå på bio och käka middag ihop! ska se farsan (: ska bli myspys!

har haft jättefina kläder idag (: jag älskar min militärgröna regn/vind jacka från crocker, den är rejäl och riktigt cool. stor kraftig dragkedja och stor krage. jättefin (: fickor uppe vid bröstet osv. sen hade jag mina svarta gummistövlar och raggsockor som stack upp. och så hade jag ju kläder under med såklart ^^

intervjun gick överförväntan och jag fick jobbet! wihoo. börjar på måndag och kommer jobba 25 timmar i veckan med det jobbet. ibland lite mer. och det passar mig perfekt. fick jättebra referenser också. bla. att jag är trygg, plitlig och aktiv! kul att höra, blev riktigt glad! :D sen åkte jag hem, har ätit god middag med mamsen och ja, nu sitter jag här och myser lite (: kollat mejlen osv. 

har ett stooort plåster på handen för jag brände sönder mig när jag skulle röra runt i klyftpotatisen. på dom där värmeslingorna som finns högst upp i ugnen, sa poff. på loppet av någon sekund hade jag fått en enorm blåsa som hann spricka.. urk. det är vitt, varigt och nej isch. har tagit en värktablett, för faan va ont det gör!

ska ta och tvätta av sminket och duscha nu. har iallafall haft en jättebra dag och jag är jätteglad (: hoppas ni mår bra med!!

puss&kram <3



doris är min bästa vän. henne sover jag med varje natt. visst är hon söt? (: man blir
glad av att bara titta på henne! doris är aldrig arg, hon är glad oavsett vad. positivare
tjej får man ju leta efter :D haha. jag älskar doris <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för jobb? :)

2010-04-22 @ 00:04:38
Postat av: Alexandra

Grattis till jobbet!!Doris är ju hur cool som helst!

2010-04-22 @ 07:52:15
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback