kvällstrött

hej på er, har ni det bra? vi sitter hemma hos alexanders föräldrar och gosar med måns, åh har saknat honom så himla mycket. jag längtar tills vi bor ihop igen <3 vi har precis tittat på lyxfällan och druckit gott te och ätit hembakad äppelpaj med vaniljglass som hans mamma har bakat idag, mysigt att vara här. blev många kramar! om en timme ska vi åka och hämta upp hans lillasyster och köra hit henne, sen åker vi hem och ska sova över i lägenheten. är jättetrött, och det ska bli riktigt skönt att sova i sin egen säng! <3

filmen var jättebra och maten var god. vi åt grillad fläskfilé med klyftpotatis, beasås och rödvinssås. mycket gott. sen bytte vi mina converse. ska bli skönt att slippa det pipande ljudet, haha. var inne i stan idag och vandrade runt, fick mysig behandling för händerna på lush och insmorning av handsalva som luktade kanelbullar (: mys med lite vardagslyx. köpte lermask också, den är riktigt bra! blev en ny satsumas duschtvål och duschboll från body shop med! och lite annat, men det kan jag inte skriva här, haha (;

imorgon ska vi åka och köpa nya converse till mig i stan, dom hade dom inte inne i den affären jag lämnade in mina gamla i rätt stl. innan det har jag coach möte och efter det ska vi åka runt på massa ärenden. ska bli mys. utflykt! (: ska njuta ordentligt av helgen, och sova ut nu, för på måndag börjar jag som sagt att jobba och då ska jag vara på plats vid 08:15. ^^ liten omställning, men jag ser fram emot att känna mig trött på kvällen.

ska gå ut och vara social nu, vi hörs imorgon! sov så jättegott. puss&kram.


här är min dreamboard som jag gjorde förra året. ska göra en ny snart. en sån borde alla ha (: man lägger till bilder som man vill att ens liv ska vara, och vad man vill äga osv (:


Kommentarer
Postat av: Marielle

Å där med i dreamborden ligger en liten söt bebis. Tänk vad mysigt med en bebis. Jag vill ha en till liten med.

2010-04-23 @ 14:27:54
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback