levande ljus och te

god morgon allihopa! jag är så himla himla trött och har så himla himla ont i magen. magkramp som heter duga, men jag vilar i soffan, dricker grönt ingefära&citron te och sitter och myser med levande ljus. ja, en riktig mysig morgon, om man bortser från magontet då! idag, eller snart ska jag möta alexander. ska till söder, session på hälsanshus och sen ska vi förbi piercinstället i närheten, ska nämligen byta min ring till en hästsko. hoppas det blir fint. jag hade en likadan på bröllopet. fast nu ska jag ha en större, eller med större kulor och i svart. får visa bild sen (: funderar på lunch på något mysigt ställe, men det är tydligen inte så varmt ute meddelade mamma mig från hennes powerwalk! vi får se. umgås ska vi en stund iaf innan han åker till jobbet.

resten av dagen ska jag bara vila. titta på filmer, äta frukt, dricka te, mysa under en varm filt, pyssla, läsa, rita. och laga god mat. en mysig och lugn dag. åh, njut!

ska ta och byta om från pyjamas till vanliga kläder. fick lägga mig och vila efter jag duschat. och jag hoppas magontet går över snart. för inge kul att sitta och pinas på mötet. jag är trött!

vi hörs sen. ha en jättemysig dag nu. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback