lördagsfrukost på café

lördag och solen skiner! glad påsk allihopa! och hoppas ni sovit gott. inatt har jag sovit så himla gott. tror inte jag känt mig så avslappnad och djupt sovande på flera veckor. riktigt skönt att vakna upp fylld med liv och ett breett leénde på läpparna! (: ska strax ner till ett mysigt café och äta lördagens frukost. vardagslyx för all del, men på helgerna är det ju trots allt riktigt mysigt att äta frukost på café. har gjort det några helger nu och ja, det är riktigt mysigt (:

det här är nog första året som jag inte äter påskmat, dels för att min mage är helt upp och ner fortfarande, mår illa osv, och för att min familj är på olika ställen i landet. så kan det gå! men jag lider inte, det är ju samma mat vid midsommar och jul med! tss. därimot har jag köpt påskägg till familjen som dom ska få när vi ses <3

har fixat till mig. imorse vaknade jag med korkskruvar i håret. ja, jag har ju det när jag bara tvättar det och sätter upp det i svans. så frillan var redan fixad och jag är redo för frukost! magen kurrar! knappt haft någon aptit sen i onsdags. och jag som älskar mat är glad att den är tillbaka (:

vi hörs lite senare, ha en jättemysig lördag och hoppas solen lyser på er också! påskpuss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback