lördagskväll.

helgmys!

sitter här och har precis ätit middag, mätt och belåten (: blev lövbiff med svart trumpetsvampsås och jasminris med massa sallad. gott! håller på att göra en ny spotifylista, tänkte dela med mig av den här snart (: mysiglåtlista. åh jag är så seeg. kan vara maten, matkoma (: ska bli skönt att sitta och titta på film snart. velar mellan rysare eller en galen komedi. vi får se!

den här lördagen har varit så himla bra. jag vaknade pigg, glad och allert. åt frukost på castello fiket, blev grillad macka med kyckling och massa annat gott, en kopp te och ett glas vatten. sen var maowen happyhappy! gick en solpromenad till djurparken här och tittade på åsnor, höns, ankor (aw, jag vill ha en anka, kwack, kwack) marsvin och kaniner! (: sen har vi spelat monopol, tränat, lagat middag som sagt och ja myst runt (:

ska fixa klart listan nu, så slänger jag upp den här sen! ha en mysig lördagskväll nu! pusspuss.




jag tycker om den här klänningen från h&m. fiiin till brunbrända ben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback