God natt världen

borde legat i sängen för längesen, men ni vet hur mycket man vill hinna med innan man går och lägger sig, och nu är det ingen längre som säger åt en att man borde sova :p eller jo, alex brukar det. han är rutinmästaren själv. och det är jag glad för, jag behöver rutiner. annars mår jag inte lika bra som jag gör med dom! har iallafall tvättat av sminket, smort in mig med nattkrämen från body shop och hoppat i en nytvättad pyjamas från organic cotton. så mjuk och mysig, den sover man som en prinsessa i (:

jag har varit trött hela dagen, men ingen runt mig har märkt det. tur det, för jag kände mig enormt tråkig! ^^ åkte till helena så jag var där vid tre tiden, vi tog en promenad hem till henne, umgicks, helena gjorde pizzadegen medans jag gjorde tomatsåsen till pizzan, gjort på krossade tomater, riven vitlök (vet ni att vitlöken är så himla mycket nyttigare om man river den på rivjärn istället för att pressa den?!) lite strösocker, örtkryddor, 1 msk olivolja, salt och peppar och tomatpure. kokade ihop och sen gick ut med hennes katt på innegården vid deras hus, satt och solade och myste. in och kavlade ut våra degar, blev parmaskinka, mozzarellaost, tomatsåsen, färska champinjoner, gul paprika, färsk spenat och färsk basilika på min. och ja, den blev super god (: kollade på film medans vi åt med tända ljus och varsinn kubansk mojito drink, utan alkohol i. jättegott. här hittar ni recept på den. dock använde vi sprite ist för sockerlag osv osv. sen åkte jag hem. försökt åka innan det blev mörkt, men det lyckades sådär. så fick möte vid tåget!

imorgon ska jag jobba i 3,5 timme och sen ska jag, nadia och mamma basta och äta middag tillsammans. myskväll helt enkelt, ovanligt va (;

hoppas ni sover gott. jag ska lägga mig på spikmattan och blunda. fundera över dagen och bara slappna av. åh så skönt! <3 vi hörs imorgon igen. massa godnattpussar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback