solsken & stan

morning! skönt med sovmorgon (: vaknade vid tolv och gick upp och gjorde frukost! ska snart duscha och göra mig iordning för stan,. (: sitter med levande ljus och försöker vakna till liv. lite segstartad, men man blir pigg bara man tittar ut, idag är det strålande sol och jag kan lova att det inte känns så lockande att gå ut i gummistövlar, haha. men jag har lixom inget val. har ju bara dom skorna nu, måste åka och köpa ut nya converse någon dag! alex har tillgodokortet i sin plånbok.. annars hade jag kunnat hämta ut dom redan idag juu. jaja (:

ska till lägenheten runt nio ikväll, se på film och bara ta det lugnt och mysa! sen imorgon blir det såklart fira alexanders 25 års dag med paket, sång, tårta och grillning! ska bli jättegott att grilla! och mysigt att träffa hans familj! han är lika förvånad som jag är, hur kunde det gå så himla fort..? jag är glad att jag är friskförklarad och börjar komma ut i livet på riktigt! utbildning på högre nivå och bebisar och villa står på tur. love life!

ska kika runt lite på nätet nu, vi hörs senare (: puss&kram och ha en underbar lördag!

 

ett sån här skrivbok vill jag ha <3 finns på granit. (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback