sundaymorning

god morgon sunshines! sovit gott? hoppas! (: jag håller på att göra söndagens breakfast. bestående av avlånga dinkel och surdegsmackor med sallad, kokt skinka över disk som är så himla god, ost och paprika. en kopp grönt te och juice till. sen är jag redo för den här söndagen i solen! underbart. våren är nog är på riktigt nu och jag njuter!

ska promenera med amie på djurgården senare idag, ska bli mysigt! stannar nog och tar en fika vid vattnet sen. innan det ska jag faktiskt ta tag i mina converse som jag dragit mig för. haha (: för idag är det nog så pass varmt så man kan ha dom! dom är ju i skinn så.. håller värmen bättre än tyg.

på lördag ska jag och helena på tjejmiddag hos hennes kompis som jag också känt via helena ett par år nu (: ska bli riktigt kul. sen blir det nog utgång! dansa dansa dansa.

ska ta och få i mig den där frukosten nu, och sen fixa iordning mig! ikväll blir det plugga! blev medbjuden på middag och kareokekväll (stavas?!) men jag måste verkligen plugga! så plugga it is.

vi hörs senare (: ha en underbar dag! massa varma kramar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback