thai?

hej hopp! (: har precis unnat min trötta kropp och sega hjärnkontor en skön tupplur! det blev någon timme längre än jag tänkt mig, glömde ställa klockan. men jag tror jag kan sova ikväll ändå (: för ja, man blir jättetrött av att jobba när man inte jobbat på 4,5 år. ha! det har gått bra idag iallafall. stod som en annan dönicke och väntade på tåget med alla andra hundratals metro läsare. alltså, idag stämde inte mitt horoskop alls. hm. det som alltid brukar träffa så rätt. haha (;

ska strax gå till affären och handla lite ingredienser till kvällens middag som jag borde ätit redan, magen är hungrig! blev en lunch på mcdonalds tidigare idag iallafall. det är dyrt att jobba. nu kommer jag ju vara hungrig vid lunch när jag ätit frukost redan vid sex på morgonen. innan blev det ju frukost och lunch i ett (: och glass i solen blev det med på en parkbänk. jag orkade inte hela glassen, kan man vara för trött för att orka äta? haha. jag älskar mat i alla dess former, så jag blev förvånad när jag tillslut slängde halva glassen..!

ikväll ska jag repetera senaste kapitlet i matteboken, imorgon är det matteprov och sen tror jag att det bara är ett par ggr kvar på den här kursen, då blir det ännu en mattekurs och även svenska b. jag måste klappa mig själv på axeln att jag kämpar på med mina gymnasiebetyg. hur kul är det på en skala lixom? jag vill plugga på högre nivå NU! men men, den som väntar på nått gott (; sålänge man går framåt med det man vill och klarra av så gör man iallafall någonting och det känns bra framförallt! jag behöver alltid ha ett mål för att känna mig inspirerad och motiverad till att ta mig dit. men så är väl det med alla? kul att gå i en mörk skog med en ficklampa som håller på att ta slut på batteri och inte ha en aning om vart sjutton man ska välja för stig. men ibland är det ju så med. att man inte vet vart man ska gå, och då får man ha tålamod. som dom säger i coachning, man är i rutan förvirring. det finns fyra rutor. ska rabbla dom en annan dag för er (:

nu ska jag hoppa ur pyjamasen som jag drog på mig innan när jag sov och ta det stora steget före det lilla till affären, nu ska det lagas middag vänner (: vi hörs ikväll igen! en annan sak som är positiv med att jobba så tidigt är att jag hinner med tre blogginlägg per dag :D yeey.

som sagt, mat var det och det här ska lagas! (: puss&kram.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback