Valborg

Trevlig valborg allihopa! :) jag har inte hunnit blogga i dag, varit och jobbat i fem timmar och varit ute på mysig långpromenad! I dag var det över tjugo grader i stockholm. Riktigt skönt :) nu när jag har mina nya converse som inte piper på fötterna. Haha :) just nu sitter jag på tåget. Blir hämtad av alle på norra sidan av stan. I kväll blir det nämligen grillning och sen titta på brasan såklart. Ska bli mys. Jag ser ett stort värmeljus framför mig. Haha. Jag tycker elden är mysig. Kan stå och titta och mysa i evigheter. Man blir så varm i kropp och själ. Påtal om kropp och själ. Ska på sveriges största må bra mässa i början av maj och det ska bli riktigt kul. Jag ser fram emot den massor! Om någon som läser vill hänga med så mejla :) tror det kommer bli riktigt lyckat :) i kväll vid brasan har jag på mig svarta leggings start ballongkjol med stora fickor, grå kofta, converse och gröna nya fjällräven green land. Jag tror att jag åkt för långt hm. Vi hörs i kväll haha. Ha en jättemysig valborg. Massa kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback