energibomb

god morgon! hoppas ni sovit gott och är utvilade och glada, pigga och redo för den här torsdagen! snart helg, hejja :D jag var ganska trött när jag vaknade, så för att piggna till låg jag på spikmattan och lyssnade på en energigivande app i iphonen "pzizz".. sen gjorde jag morgon gymnastik, satt på glad musik på hög volym och sitter och äter frukost nu. så nu är jag piggare (:

dagen är fullsmockad. jobb i 8 timmar sen blir det fika med cissie och efter det middag och film med helena. ska bli jättemysigt (: imorgon tänkte jag åka till moderna museét och köpa en planch som jag velat ha länge. det tar ju faktiskt bara 20 min dit, så varför vänta? (:

nu ska jag äta upp, och sen hoppa i kläderna! vi hörs ikväll. ha en kanondag nu. och ta hand om er! <3

kärlek! /fanny.


Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Nu är jag i fatt :) Hemsk den där hundägaren, fy fan :(

2010-08-25 @ 19:52:24
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback