fiktion

fiktion

idag kan allt hända, idag är det en oplanerad dag! middag står på schema ja. men allt annat är oplanerat. ska in till stan strax och sen till h jag har tagit tag i mina drömmar idag som jag lovade, (det är kanske inte mina högsta drömmar att läsa upp gymnasiebetygen på komvux haha, men det är ett steg på vägen mot mina drömmar.) så det har jag gjort, lovade ju eller hur! har ni gjort någonting för att fullfölja era planer och drömmar idag? (:

jag är den mest stökigaste och mest ordningsamma människa jag känner. helt plöstligt är det kaos och det ska jag städa upp innan jag hoppar in i duschen, sen ska jag som sagt in till stan, råkade av någon klumpig anledning glömma min sminkväska igår.. så går det när man ska piffa till sig när man är ute. haha (: sen ikväll är jag sugen på en lång promenad i en ljummen sommarnatt. vi håller planerna öppna, jag tycker om det bättre så.

nu ska jag sätta fart här hemma. morgonen har  varit påtok för segstartad. blev en mysig frukost med la familia och lite plinkande på guran. jag börjar bli bättre och det är jättekul (: ska bli kul att kunna spela en hel låt sen. kan början på massa olika. men ja, vill ju mer såklart. så ännu ett mål. många mål och lite för lite tid. men livet är förhoppningsvis långt och ibland känns det som att jag har hela livet planerat redan. blev kallad "idé och insperations fontän" igår. för att jag har så mycket idéer och grejer på gång. någon gång måste man väl inse att man inte kan göra alltid på en gång bara :p "du har alltid svar på tal när man frågar dig någonting och du svarar alltid med intressanta svar" fick jag höra. blev jätteglad såklart "så många som bara svarar jag vet inte.. men du har alltid ett värdigt svar" <3 den där hjärnan mellan axlarna jobbar konstant på högvarv ska ni veta. mycket grubblerier och tankar. jag är glad att jag ska läsa filosofi. det kommer passa mig bra. och ja, psykologi b.. och projektarbetet längtar jag nog mest till. förstår ni vad himla roligt att få skriva ett arbete om någonting man tycker om..  och så kom problemet, jag har påtok för mycket jag vill skriva om. ah..

vi hörs senare! ha en underbar dag och var rädda om varandra! gör någonting utöver era dagliga val i vardagen. vad som helst. sätt dig på en annan stol vid matbordet, ät någonting du aldrig trodde du skulle äta (jag åt sniglar igår..) ta cykeln istället för bilen.. aktivera hjärnan genom att överraska den och genom att aktivera den blir du mer kreativ till andra val i livet också. sådeså (:

pussgurka!



jag älskar dig vera <3



Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

hihi :) okej, får hoppas vi snubblar över varandra på msn snart igen iaf :) det är bra att du tar tag i dina drömmar! jag har inte kunnat det förren nu eftersom jag inte haft några direkt drömmar, men nu så! nu kämpar jag :) lycka till nu med komvux, men vet ju att du klarar det galant! puss puss

2010-08-11 @ 15:44:54
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Jag har verkligen gjort något för att fullfölja mina drömmar idag! Har pluggat hela dagen till en omtenta som jag har släpande. Ett delmål i ett långsiktigt mål, ett litet steg på vägen för att klara av min utbildning. Hurra för att ta tag i saker och fullfölja sina drömmar! Lycka till med dina mål i livet:)

2010-08-11 @ 19:59:33
URL: http://hurricanebetty.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Doris

Så glad att du ska plugga igen! Och den som sa det där om fontänen håller jag verkligen med, du är ju en fontän som sprutar ur sig en massa glädje, idéer och inspiration som smittar av sig <3 Beundrar och ser upp till dig Fanny.

2010-08-11 @ 22:53:07
Postat av: Jonas

/Svar/ hej hej <:

Jag redigerar mina videos i adobe premiere pro cs3.

Det är inte ett så jätte bra program faktiskt. alla

videos blir väldigt stor fil eller vad man ska säga

så det tar jätte lång tid att ladda upp dom och så

brukar det bli ganska dålig kvalité :/ <:

2010-08-12 @ 13:16:27
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: Fråga..

hej fanny, till vilken second hand sålde du kläder och saker förut?

2010-08-12 @ 17:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback