God morgon!

vaknade vid nio av att måns gal som en tupp. den katten har inte behaglig stämma på morgonen vill jag lova. haha. men jag älskar honom ändå. han vill bara ut på balkongen och inte missa morgon solen där. sötnosen. jag har ätit frukost, men ska äta mer strax. åt bara lite yoghurt.

idag blir det kökfix. sen är jag utbjuden på partaj. får se hur det blir med det. är inte helt upplagd känner jag. jag har aldrig varit en utetjej som är ute på krogen för jämnan. men visst är det kul imellanåt! jag älskar ju att dansa.. hur som helst. köket i första hand! imorgon kommer mormor och då ska det vara klart (: vill visa upp ett klart kök. haha, visst är det bra att få besök (: kul att du kommer hit imorgon! <3 och ändrade planer. vi hämtar doris imorgon ist. whiii. ska bli superysigt (: hoppas hoppas hon kommer trivas hos oss. fröken fluff.

ska kolla ett avsnitt o.c och sen göra frukost till oss. och sen sätter vi fart (: heja! hoppas ni får en underbar dag! massa pussar och kramar <3





Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Hej gummman! Hoppas du har haft en bra dag och får en fin kväll! Här är det sjukstuga :( Så blir det dator och tv för hela slanten ikväll haha. Allt är som vanligt med andra ord ;) Ville bara säga att jag tycker om dig och du får mig att vilja bli en bättre människa! <3 Puss hjärtat

2010-08-13 @ 16:22:58
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Doris

Älskar att få se bilder på dig och ditt kök!

2010-08-13 @ 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback