kvällsro

god kväll kära ni. hoppas ni mår bra. har ni haft en bra dag idag? (: jag vaknade vid nio tiden, satt i telefon i flera timmar och försökte få mer kött på benen och hejja det funkade. det är inte jag som ska stå för alla naprapatkostnader och det känns skönt ja! fast jag får står för dom sålänge! helt ok (: sen har jag försäkrat doris, så nu har lilla fröken fluff alla försäkringar man kan ha på en katt. livförsäkring, högsta täckande försäkringen, avelsförsäkring, livmoderförsäkring, dolda fel försäkring. mina katter är riktigt försäkrade med andra ord <3

sen duschade jag och åkte till mamma vid fyra tiden, umgicks med hjärtat mitt innan också och sen rensade jag och mamma massa som stått på vinden. har fyra flyttkartonger med kläder som ska säljas. ska bli riktigt skönt att få iväg allt det där. imorgon på dagen ska jag iallafall skicka fyra paket som ligger här och väntar. sen var jag hos pontus någon timme och sen satt jag mig på bussen påväg hem och nu är jag hemma (: sitter i pyjamas och myser och dricker ett kopp "kvällsro" gott med en kopp varm te på kvällen. blir mysigt trött och lugn (:

ska strax krypa ner under täcket och läsa, är trött ikväll. och imorgon ska jag fixa lite innan jag åker och jobbar. jobbar tre dagar i veckan som det ser ut nu. eventuellt fyra och jag ska ringa granitchefen om ett par veckor igen och höra hur det ser ut med heltidsjobb. håll tummarna för mig! (: skulle se bättre ut i höst och ja sommaren är fortfarande här tydligen!

nej ska surfa runt lite och sen släcka ner här. hoppsa på att blogglusten infaller sig snart också. vart tog ni vägen?! känns som man bloggar för sig själv :P

sov så gott nu! puss&kram.



idag fick jag världens sötaste kort från my på posten med en sån fin text "alla borde få ha en vän som du, för mig är du perfekt". jag älskar dig gumman <3 du är min bästa vän föralltid <3



Kommentarer
Postat av: Doris

Vi är här gumman <3

2010-08-23 @ 23:55:17
Postat av: Marielle

Jag läser varje dag. det är så kul då du kommer med bra tips o ideer.

2010-08-24 @ 10:19:55
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Jag är här igen, läser i fatt nu <3

2010-08-25 @ 19:33:50
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback