lukewarm night

det är 25 grader ute och det är fuktig. skönt med a.c. sommaren blir lite mer skön då.. har haft en bra, men väldigt lång dag! (: sov inte så jättemycket heller. men det har gått bra och nu ska vi snart krypa ner. äntligen. åh längtar! blir att ligga på spikmattan innan jag somnar. skönt för ryggen (: imorgon ska jag hämta ut mina nya rosa spikmattetofflor :D haha. hoppas dom är lika bra som alla säger. i hope!

vi åkte sex timmar fram och tillbaka till motala. alltså doris, min doris. det går inte att förklara henne med ord.. vilken charmig liten fluffboll. hon somnade raklång i mitt knä påvägen hem, ville inte alls sitta i transportburen, slickar massa på händerna, styker sig mot allt och alla, spinner, pratar, är social och framåt och kelig. så himla fin. så himla söt. när vi kom hem hit trampade hon glatt fram till måns och lucifer och hälsade, gick på toa och gick och åt. lekte och ramlade omkull om vart annat på golvet och somnade, ligger på rygg utsträckt på golvet och sover. haha. aldrig varit med om modigare katt. gosfian. så glad att hon är här. och vi är riktigt förtjusta i henne redan (: sötsötsöt! <3 får se om hon vill sova i sängen i natt. hon verkar ha hittat massa mysiga platser att sova på redan (: så vi får se.

ska ta och borsta tänderna nu och tvätta av ansiktet. lite för trött för det här känner jag. trött och varm, inte så smart med varm mysdress kanske (: vi hörs imorgon. sov så gott fina ni. dröm sött. puss&kram.



röding.



Kommentarer
Postat av: Doris

Man blir så varm när man läser om lilla doris! Vilket charmtroll hon verkar vara! Och fin du är på bilden, som alltid!

2010-08-15 @ 02:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback