morning.

god morgon (: lite smått stressade. så jag ska fatta mig kort :D ville bara önska er en mysig och bra dag! från och med imorgon kommer jag vara lite mer aktiv på bloggen. varit lite mycket iväg dom här dagarna. jag har fått tag i den där gummikorgen jag bloggade om tidigare. och nu är den min. mohaha. här kan ni hitta den. sök på dacarr i sök fältet så hittar ni den lättare. 599 kr. var slut överallt. google är bra tycker jag (: den är 70*19 cm. jag ska ha ett fårskinn i korgen istället. mycket finare och mysigare för kissarna.

idag är det doris först på todo list. gud va mysigt det ska bli. längtar verkligen!! <3 kärlek. ska bli mysigt ikväll är allt lagt sig, ljusen är tända och mörkret fallit på att bara få sitta och titta och mysa med henne. gosfian stöddig liten dam. så det kommer förhoppningsvis gå bra med lucifer och måns (: sen kommer julius den 27 augusti. längtar efter dig <3 min nakenfis!

ska klä på mig nu och sen åker vi. ha en jättebra dag som sagt, så hörs vi mer ikväll med bilder och så. puss&kram.

Er livet helt greit eller? JA.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback